Azi am doua personaje pe care le recomand a fi evitate, întru pastrarea intactă a nervilor. Nici nu știu care din ele merita premiul 1 pentru neseriozitate, asa ca le voi lua aleator.
Unu. Persona fizică. Instalatorul.
Pe numele lui, Iulian Istrate, instalator in Bucuresti, sector 1. Așa spun oamenii, din păcate noi nu am avut onoarea de a-l vedea pe domnul la lucru.
Prima data am incercat să-l cunoaștem anul trecut, având o treaba cu niște calorifere. Am sunat, a venit, a constatat, a promis ca revine a doua zi pentru reparația propriu-zisa. N-a mai apărut, n-a mai răspuns la telefon sau sms. Nimic.
Pentru că în general oamenii merită și o a doua șansa, am decis sa i-o acordăm, ieri. O problema cu niste instalații la baie, am sunat, ne-a programat pentru a doua zi, adică azi. La ora stabilită, a sunat (!!! evrika !!!) si a anunțat că mai întârzie. Si dus a fost, n-a mai apărut, n-a mai răspuns.
Sper că e bine.
Și sper ca acest articol va ajunge suficient de sus in căutările pe Google, in așa fel încât alți potențiali clienti să știe că nu e cazul să-și ia o zi de concediu așteptându-l pe domnul Iulian Istrate, pentru ca riscă să stea acasa degeaba. Nu scriu din vreo dorința de razbunare, ci dintr-una de a oferi o informație. Serviciile in Romania merită un feedback, pentru că orice feedback le creeaza oportunitatea de a se îmbunătăți.
Doi. Persoana juridică. Firma de curierat.
Interpretată în această poveste de Urgent Cargus, firma la care am sunat (n-am idee de ce) atunci cand ne-am dat seama că ne-am uitat rucsacul de laptop, cu laptop cu tot, în cealaltă parte a țării. Am dat comandă, am specificat că doresc o livrare în regim de urgență, ceea ce însemna că urma sa-mi primesc coletul marți, ieri, până în ora 10.
Toate bune până aici, numai că s-a făcut 10.30 și n-a apărut nimeni, ba chiar am primit sms că îmi voi primi coletul cândva între 10 si 17. No bun, sun la firma de curierat si dupa nshpe minute, multe, de ascultat robotul, doamna mă anunță ca da, s-a făcut o livrare standard si că va transmite să mi se scadă tariful aferent serviciului de livrare urgentă. Ok, asta este.
A trecut și prânzul, curierul nimic. A sunat soțul la numărul din sms si curierul l-a informat că de fapt coletul nu e la el, ci la un coleg. A fost drăguț, ne-a dat și număr de telefon. Numai ca la el nu răspundea nimeni, iar la ora 17.00 telefonul respectiv chiar a fost închis. Seara am incercat vreo ora să dau de cineva de la relații clienti si am ascultat cu multa răbdare, de vreo 100 de ori, cum mi se spune ca ‘toate liniile sunt ocupate, vă mulțumim pentru înțelegere, vă rugăm așteptați’. Aștept, ce altceva sa fac, dar înțelegere n-am, asta pot spune cu certitudine.
Azi dimineață m-am inarmat cu răbdare și am sunat iar, după vreo 30-40 minute mi-a surâs norocul si mi-a răspuns cineva. Doamna a încercat să-l sune si ea pe curier, m-a informat că nu-i raspunde (ce surpriză!) și a început să completeze reclamația cerută de mine. M-a informat ulterior și că voi fi contactată în termen de 30 de zile lucrătoare. Oh well, am zis ca mai bine încerc si-o reclamație mai prompta, pe blog, ca nu strica.
Povestea are happy end, între timp soțul a mai comunicat cu curierul numarul 1, cel care nu avea inițial coletul, dar care a fost de treabă si a facut pe detectivul, aducând in cele din urma pachetul la destinatie. De fapt, n-am nicio dovada ca al doilea curier chiar a existat. 🙂
Morala: să fim cu ochii in patru la robineți și la bagaje, că pe instalatori și pe curieri rareori ne putem baza.
Rabdare si tutun cum spunea bunicul ! Intamplari de genul acesta ne scurteaza viata si ne distrug sistemul nervos daca nu gasim o metoda sa ne calmam. Ar fi bun un site cu recomandari si nerecomandari pe judete eventual !
ApreciazăApreciază
Exista ceva de genul: http://www.cerecomand.ro/nu-recomand/ . Nu e pe judete, dar asta ar fi o idee foarte buna. Poti sa le trimiti o sugestie, cine stie 🙂
ApreciazăApreciază